𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐧𝐭 𝐁𝐥𝐨𝐠𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐧𝐭 𝐁𝐥𝐨𝐠، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

𝐌𝐲 𝐁𝐫𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐧𝐭 𝐖𝐨𝐫𝐥𝐝

(:

new...

1401/6/11 18:55
نویسنده : 𝐘𝐮𝐧𝐚
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام
بعد هزارسال یه سر اومدم نینی وبلاگ
فکر کنم کلا باید از اول بیوگرافی بدم
من یه اشتباهی کردم رمز نینی وبلاگمو دادم به دخترخالم و اون اومده تولد شمار و جواب سوالامو همه ی اینارو تغییر داره و من متاسفانه الان فهمیدم
من یونام
از اونجایی که انگار حالا یه یونای جدید داریم باید دنبال یه اسم جدید باشم
یا یونا جون...شما میتونی اسمتو عوض کنی ؟ چون من قبل از تو اینجا بودم
ترجیح میدم سنمم مخفی بمونه(ولی به خدا نه 10 سالمه نه 11 دخترخالم اومده کلا تاریخ تولد دوستش(آوا که نینی وبلاگ داره و دوست منم هست)رو گذاشته برا من=/)
تایپ شخصیتیم INTP هست
عاشق رنگ سیاه و سفیدم( و کلا هرچی سیاه سفید باشه دوست دارم)
از الهه های یونان باستان خیلی خوشم میاد(اگه درست گفته باشم همون زئوس و هرا و آفرودیت و اینا)
گیمرم
و خلاصه همینا دیگه
خوشحال میشم باهاتون آشنا شم

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

AvaAva
11 شهریور 01 19:01
یعنی اگه دستم به *** برسه
آخه تاریخ تولد منننن ؟؟؟
ولی خوش برگشتی^^
𝐘𝐮𝐧𝐚
پاسخ
اسمشو سانسور کردم😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
11 شهریور 01 19:01
یونا جان سلام. کار واجبی باهات دارم سریع بیا نی نی گپ
 
𝐘𝐮𝐧𝐚
پاسخ
سلام باشه
AvaAva
11 شهریور 01 19:09
حداقل ستاره میزاشتی😂
𝐘𝐮𝐧𝐚
پاسخ
گفت احتمالا میام نینی وب ولی با لقب مثل خودت
و خب میشناسیش که دیگه دیوونه ی اسم لوناست 
گفتم اینجا هم لونا بزارم😂
حالا ستارش میکنم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
11 شهریور 01 19:38
یونا جان کارم رو برات نوشتم تو نی نی گپ
 
𝐘𝐮𝐧𝐚
پاسخ
باشه
setiseti
11 شهریور 01 21:23
سلام عزیزم خوش اومدی 
𝐘𝐮𝐧𝐚
پاسخ
سلام ممنونم
setiseti
11 شهریور 01 21:23
من ستایشم میتونی منو ستی یا ستا صدا کنی 
𝐘𝐮𝐧𝐚
پاسخ
خوشبختم ستایش جون
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 11:53
سلام مرسی فالوم کردی
𝐘𝐮𝐧𝐚
پاسخ
خواهش میکنم
Ari:>Ari:>
24 آبان 01 16:17
میگم یونا جون احساس میکنم یه رگه دیگتون&zwnj خارجی هستش درسته☺️؟
𝐘𝐮𝐧𝐚
پاسخ
مادربزرگ مادریم روسی هستن💛